36 gedachten over “Gele plomp

  1. Hoi Ed,
    de waterlelies bloeien inderdaad weer tierig en ze zijn zo mooi om te zien.
    De gele plomp zoals jij hem hebt gefotografeerd is ook een parel van een foto zeg!
    Lieve groetjes, Helma

    Like

  2. Als ik een gele plomp was, ging ik demonstreren omdat ik een mooiere naam wilde (-:
    Ze bloeien erop los in vrijwel elke sloot. Het blijven wondertjes. Te bedenken dat lelies alleen kunnen bloeien in de modder…
    Dat jij van zo heel dichtbij foto’s hebt kunnen nemen. Wat een knust!
    Dag Edje, lieve groet ♥

    Like

  3. mogge Edward
    ja op die stevige stappers is veel wandel plezier te beleven
    liep ze gister al wat in met een goed 17 km naar in en van Artis 🙂
    inderdaad een fraaie pps , en schitterende foto’s
    geniet de dag

    Like

  4. Goede morgen Edward, mooi die bloemen in het water, mijn zus heeft ook een vijver met waterlelies, maar geen gele plomp. Ik wens je een fijne vrijdag toe, het wordt weer een mooi weekend .

    Like

  5. Hi Edward,
    Ja geweldig hé, zag ze bij ons in de vijver ook al omhoog ploppen.
    De lelies dan.
    Ik moet zeggen ik vind de gele plomp minstens zo mooi.
    Wat een gaaf detail heeft deze.
    Lg, Karina

    Like

  6. Prachtig zijn ze en ze worden goed bezocht ook zo te zien, vooral de witte.
    De knop van de gele plomp vind ik altijd zo bijzonder, het is net of er een fles in het water ligt.

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.