33 gedachten over “Wasplaatje?

  1. Dan zou ik in mijn paddenstoelenboek(en) moeten kijken maar deze is beslist een plaatje en een naam is ook maar een naam… Daar wonen wel héél smalle kaboutertjes in (-:
    Dag Edje, fijn weer bij je te lezen.
    Dikke liefs ♥

    Like

  2. Edward, ik weet ook niet wat het is. Maar een ding weet ik wel zeker en dat is dat je hem mooi aan ons laat zien2👍🏼

    Like

  3. ha die Edward
    als ik wat google , denk ik dat dit de Scharlaken wasplaat is , niet 1 die je met regelmaat tegen komt
    je hebt het er schitterend op staan

    de vliegenzwammen welke ik aantrof stalen de show las ik
    ik weet waar ik ze al jaren lang kan vinden 🙂

    rustig weekend groet

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.