Meisje met viool.

Het beeldje “meisje met viool” is gemaakt van een materiaal,
dat voor meer dan 70% uit koper bestaat.

De overige 30% is een samenstelling van zink, tin, lood en nikkel.
Ik vind het liefelijk.

33 gedachten over “Meisje met viool.

  1. Echt heel mooi Ed en dan bedoel ik ook het koper in je eerste foto.
    Het meisje is echt schitterend gefotografeerd 😀
    Lieve groetjes, Helma

    Like

  2. Ha Edward,

    hey… ik dacht dat ik gisteren hier bij jou op bezoek was geweest…
    Nou, dan alsnog!
    Dat beeldje van dat meisje… ik heb een soort zelfde meisje, maar dan anders op m’n blog van vandaag.
    3D!

    groetjes!

    Like

  3. ha die Edward
    ja zitten zeker mooie en leuke beessies bij hé 🙂

    Matroos Beek vergeleek het naar de supermarkt gaan als een risicovolle tocht door de loopgraven
    denk dat ik geluk had en er een wapenstilstand was , het was rustiger dan anders , en ik heb voor dagen lang genoeg
    rustige middag groet

    Like

  4. Het is een prachtig beeldje. En viool is zo mooi om nar te luisteren, Edward. Al zal dit meisjes weinig geluid produceren.

    Like

  5. Hoe kom je aan de wetenschap van de samenstelling van de violiste? Zat er een certificaat bij? Ze oogt breekbaar, maar dat valt dus wel mee.

    Like

  6. Inderdaad een lieflijk beeldje en wat een mooie foto. De achtergrond voegt zoveel toe. Het beeldje is van jou, lees ik! Bij jou staat het veilig… Je zou bijna vergeten dat koper ook een grondstof is. Zo normaal vind je sommige dingen. De arrogantie van de mensch…
    Dag Edje, veel plezier van je beeldje en blijf gezond!
    Dikke liefs ♥

    Like

  7. Het is prachtig, ik zie mijn Annemieke er in, die speelde op drie jarige leeftijd al viool, op zo een mini, mini, dat was zo ontroerend om te zien en te horen, net als dit mooie beeldje.

    Like

  8. Het is schattig.. maar voor mij ietsje té zoet! 🙂 Dat erboven.. dát zou ik als kunstwerkje in m’n kamer willen zetten..! 🙂

    Like

  9. dat is zeker liefelijk Edward
    en dat stukje koper er boven , heeft wel wat van de vorm der staat Michigan
    geniet de dag

    Like

  10. Wonderschoon beeldje. Ik weet niet waar het staat, maar ik hoop dat het crapuul er vanaf blijft, tegenwoordig weet je het nooit

    Like

Reacties zijn gesloten.