38 gedachten over “Parel

  1. ha die Edward
    ja het is te hopen dat de aangezegde veranderingen door kunnen gaan
    ik heb sinds 2007 longemfyseem en sta onder controle , maar het is natuurlijk maar een moment opname , ik heb in al die jaren veel geleerd over er mee om te gaan
    ja ware kunstwerkjes van bloemen , ook zeer de moeite waard om op foto te zetten

    rustige middag groet

    Like

  2. Eรฉn echte parel aan een ketting, die lijkt me mooi. Maar ik ben net zo blij als met nep. En het verschil zie ik toch niet, haha.
    Dag Edje, lieve groet โ™ฅ

    Like

  3. Hij is prachtig, maar je zal toch een oester eten en dan dit tussen je tanden vinden.Gevolg dure ingreep door de tandarts. Bij het eten van mosselen kan je dat ook gebeuren.
    Nee dan liever in zo’n mooie oester en op de foto๐Ÿ˜Š

    Like

  4. Hoi Edward,

    Diamonds are a girl’s best friend, op de voet gevolgt door parels en diamanten.
    Met andere woorden wij meisjes die jouw blog volgen worden hier blij van ๐Ÿ™‚

    LG, Karina

    Like

  5. ik lust wel een oester , de parel is me te hard ๐Ÿ™‚
    maar wat heb je deze oester met parel mooi op de foto gezet Edward
    de foto is een parel op zich

    rustige zondag middag groet

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.