Witte Buddleja

De Witte Buddleja, zie je niet veel,
bij mij op het balkon staan ze in volle bloei.

De Insecten waren eerst helemaal dol op de paarse,

maar die laten ze nu links liggen, en gaan helemaal voor de witte.



31 gedachten over “Witte Buddleja

  1. mogge Edward
    op de valreep , trek net de schoenen aan en ben zo weg met de fiets , eens zien wat er vandaag op mijn pad komt 🙂
    dank je voor de fijne reactie op m’n foto’s , ja dat met die wespen was echt een gelukje , zie zo de ene de ander uit het holletje trekken en beginnen te vrij worstelen 🙂 , gelukkig zijn de foto’s scherp genoeg
    fijne dag gewenst

    Like

  2. Verandering van spijs. Ik had een witte gekocht bij het tuincentrum dit jaar, hij ging twee weken geleden bloeien en bleek lichtpaars te zijn haha. Mijn derde paarse vlinderplant maar gelukkig komen er overal vlinders op.

    Like

  3. klopt Edward , ik wordt er ook niet goed van dat ze onze mooie taal zo verbasteren 😦
    ben blij dat de foto’s een goed beeld geven van het ritje , inderdaad dat zijn zwaluwen daar bij het gemaal huisje , het wemelt er daar van , maar stil zitten kennen ze niet pppfffttt

    Like

  4. Ik heb ‘m ook…. en een lila en een paarse …. alleen niet zo uitbundig helaas want de regen- en storm buien van een paar weken geleden hebben veel vernield …. maar goed… beter iets dan niets … genieten kan altijd nog van het kleine in het groot groots

    Like

  5. Ik zie hier de buddleja’s in alle kleuren die er zijn, óók witte, maar ik vind de donksterste kleuren paars het allermooiste. Blijkbaar geldt dat niet voor de insecten..! waar zou dat aan liggen?
    Prachtige foto’s alleszins!

    Like

  6. Tes macros du Paon de jour et de l’Abeille sont superbes. J’ai un budleïa dans mon jardin violet mais je crois n’en avoir jamais vu de blanc. Merci pour la découverte.

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.