29 gedachten over “Restafval

  1. Hahahahahaha…. leuk en ook goed gezien Ed 🙂
    Hier beginnen ze in januari ook met ondergrondse gft. Nu was het alleen nog maar grijs of eigenlijk…. alles bij elkaar behalve papier en glas en plastic.
    Lieve groetjes, Helma

    Like

    • Bij ons is het niet beter. Op containerpark hangt zelfs een bericht uit dat je beter iemand extra meebrengt om te helpen. Wel daar sta je dan als alleenstaande.. Denk niet dat ze je helpen hoor .Ik moet 5 km rijden om op container park te geraken en 5km om terug thuis te geraken. Terwijl een containerpark van andere stad slechts 2 km van mijn deur ligt maar waar ik niet terecht kan.

      Geliked door 1 persoon

      • Controleren ze bij jou waar men vandaan komt? Ik spaar meestal dingen op en breng die dan later weg, zodat ik maar een keer hoef te rijden. Hier moeten we ook zo’n vijf km naar dat afvalpark toe,

        Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.