27 gedachten over “Nieuwsgierig

  1. Oh wat is dit vertederend mooi. De nieuwsgierigheid spat er af en heb je treffend op beeld gekregen.

    Like

  2. Hopelijk betekend zonder oorbellen niet dat ze binnenkort op iemands bord terecht komen. Toen ik nog vlees at ( voor 2000) at ik nooit vlees van jonge dieren. Dus nooit lamsvlees of kalfsvlees gegeten. Ik was van mening dat ze eerst een stukje leuk leven moesten hebben. Wanneer je dat koppie ziet kan ik me nauwelijks voorstellen dat mensen zo’n diertje willen opeten.

    Like

  3. Schattig lammetje om te zien op de foto. Leuk dat je tegen kwam. Dan word zo vrolijk van. Fijne dag.

    Like

  4. Allerliefst! En zonder oorbellen… Heerlijk weer om door de wei te dartelen. Voor het lammetje dan hè?
    Dag Edje, lieve groet.

    Like

  5. aaaaah zo schattig.

    als ik dit zie dan schijnt de zon zelfs als het regent 😎

    Like

  6. Il ést très mignon et sa curiosité lui été bénéfique puisqu’il pose pour nous tous.

    Like

Reacties zijn gesloten.