Mist   39 comments

Bij hardnekkige mist, blijven de druppeltjes lang zitten,
vooral wanneer er weinig wind staat.

Mist (1)

 

Mist (3)

 

Mist (2)

Posted 19 februari 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

39 responses to “Mist

Subscribe to comments with RSS.

  1. Parels der natuur, van lange of korte duur. Maar kostbaar zijn ze wel, dat zie je zo in een tel. Ze zijn niet te dragen, alleen om ze te bewonderen… Dat is wat ik hier nu doe, zo mooi zijn ze 🙂
    Lieve groetjes, Heidi

  2. Echte pareltjes

  3. Heel mooi!!

  4. Prachtige schilderijen zijn het haast zo…….

  5. Gefeliciteerd Edward, prachtige foto’s!

  6. Echt geweldig Edje!! Ik hou erg van druppels en wat ik hier zie is een streling voor mijn ogen 😀
    Prachtig vind ik je foto’s en ik zou willen dat ik naast je had gestaan. Dit is echt genieten.
    Lieve groetjes, Helma

  7. Prachtig deze pareltjes Edward

  8. What a beautiful necklace! Made by Nature.

  9. Wat een prachtig druppelspel.

  10. Mooi met de spiegeling in de druppels.
    Het parelsnoer vind ik het allermooist.
    Groetjes Tinie

  11. Ja inderdaad…. ik ben nog niet op pad geweest in die zin de afgelopen dagen omdat het me te hard regende… nou vind ik het in de regen lopen niet zo erg maar wel als het zo erg neerkomt dat het dwars overal doorheen valt

  12. Ik zou hem bijna gemist hebben…Schitterende foto’s!….die laatste lijk net een dure halsketting..

  13. Prachtig! Vooral de laatste is bijzonder fraai geworden.

  14. Jij ook hele mooie druppels, Edward! 😀
    Gaaf hoor…
    Groetjes van Anna

  15. ik twijfel tussen een en drie

  16. Wunderschönes Tropfenbild!

  17. Waaauw….je hebt een parelfabriekje ontdekt ;-0

  18. Amazing, Edward!!!

  19. Those pictures are very interesting, extremely suggestive and accurate 🙂

  20. …weer kunnen genieten van een reeks fantastische foto’s.

  21. drie pareltjes van foto’s

  22. en dan ontstaat er iets wondermoois

  23. Stuk voor stuk kunstwerkjes.

  24. Ook letterlijk ‘pareltjes van foto’s’, Edward !
    Lie(f)s.

  25. Ze zijn prachtig Edward. Je hebt de schoonheid van druppels mooi laten zien

  26. Wunderschön die Regentropfen schöne Aufnahmen wünsche dir auch einen schönen Abend liebe Grüße Gislinde

  27. Prachtige druppelfotografie broertje, vooral de laatste foto is helemaal top, een onbetaalbaar sieraad van moeder natuur. Een heel dikke kus van je zus Ann.

  28. Wat een ongelooflijk mooie foto’s geven de druppels Edward. Prachtig

    groetje

  29. Prachtige foto’s Edward! Mooie warme kleuren zo heb je niet het idee dat mist zo vervelend is he ik vind het eerder een feestje op deze manier !

  30. Wat een pracht

    Vrolijke groet,

  31. En wat geeft dat mooie foto’s…
    vreemd dat je dan gaat kijken wat je in de druppels kan ontdekken 😉
    Fijne zondag

  32. Mooie druppels, mooie reflecties!

  33. Heel mooi vooral de eerste met zijn reflecties …

  34. bijzonder mooi Edward

    prettige zondag

  35. Wow, die laatste is prachtig!

  36. Precies het parelsnoer, dat ik zoek 😊😊😊

  37. zo mooi waren druppels nog nooit !

  38. OH, wonderfull again. Just perfect.

  39. Heel erg mooi Edward kan het zo ruiken mooi !! Grts

Geef een reactie

