Wilgenkatjes   33 comments

Hele vroege voorjaarsboden, zijn toch wel de Wilgenkatjes.
Begin deze week, heb ik ze al aangetroffen,
en kan daar dan echt van genieten.

Wilgenkatjes

Posted 17 februari 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

33 responses to “Wilgenkatjes

Subscribe to comments with RSS.

  1. De eerste wilgenknopjes heb ik ook al mogen aanschouwen… pracht foto!!

  2. Ja ze komen alweer Edward. Mooi op de foto gezet. Fijne week hopelijk is niet alleen maar druppels deze week maar ook een zonnetje. Lieve groet

  3. Ik zou ook graag die voorjaarsboden willen fotograferen maar ja dan moet ik ze wel eerst zien te vinden…. dus maar dubbel genieten van d ejouwe

  4. Maar dat is ook genieten Ed,
    de katjes zijn de ultieme aankondigers van de naderen lente.
    Het kleine beetje winter dat we hadden stelde geen reet voor dus kom maar op met dat voorjaar πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€
    Lieve groetjes, Helma

  5. mooi en scherp

  6. Prachtig gefotografeerd. Zo helder en haarscherp.

  7. Wat mooi! Dit zijn mijn allergie-opwekkers. Maar op je foto houd ik van ze.

  8. Wat heb je deze katjes mooi en teer vastgelegd.

  9. Super Edward!

  10. Ja hoor…een mooie lente bode…

  11. Bijna voorjaar, Edward πŸ˜€
    Heel mooi…
    Groetjes Anna

  12. Spring is coming… yeah! πŸ™‚

  13. Prachtige ,zachte natuurfoto

  14. fantastisch edward poezelzacht en scherp, haarscherp…. mooie voorjaarsboden, de eerste hommels en bijen zijn er blij mee

  15. ze zijn inderdaad heel mooi

  16. Wij zagen ze gisteren ook al. Heerlijk is dat, we gaan de goede kant op πŸ‘πŸ»

  17. Beautiful!

  18. Zo mooi donzig zacht Edward

  19. Prachtig foto om te zien. Cactus komen nu al uit. Laat maar voorjaar komen. Fijn weekend.

  20. Een prachtige scherpe foto broer met de belofte van het voorjaar, ik geniet er hier wel van. Een heel dikke kus van je zus Ann.

  21. ‘k Zag ze ook deze week, Edward -> lentebodes !
    Lie(f)s.

  22. Vlak bij mijn huis bloeien de katjes ook en er zijn al meer bloeiende struikjes ook in mijn tuin.Edward..
    Je opname is prachtig.
    Groetje

  23. het voorjaar komt er langzaam aan Edward

    een mooie scherpe foto met deze tinten

    groeten

  24. Prachtig en ja, ik kan daar ook zo van genieten.

  25. heel mooi en een fijne bode…ik heb er wel zin in πŸ™‚

  26. Mooi het voorjaar komt!

    Warme groet,

  27. Prachtig…heb er nog eentje in de vaas staan en al maanden πŸ˜‰

    Groetjes

  28. Een begin Edward hopelijk van een goed “fotojaar” Groetjes

  29. Mooie foto! haarscherp!

  30. Inderdaad Edward dat betekent echt dat het waar is het voorjaar is on his way nog een paar kleine hobbeltjes en het is zover. En dat bewijs jij met deze prachtige foto ! Dankjewel.

  31. De eerste tekenen van het voorjaar .
    Ze zijn mooi en fotogeniek Edward.
    Mooi scherpte !

  32. het wordt beter het mooie voorjaar nadert met rasse schreden

  33. Mooie budburst. πŸ™‚

Geef een reactie

