Zeg het met bloemen.   34 comments

Op ieder plekje op aarde,
Wordt steeds deze taal verstaan.
Bloemen ze spreken zo duid’lijk
Van een lach of van een traan.
( Bart Ekkers)  

Zeg het met bloemen

Posted 29 maart 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

34 responses to “Zeg het met bloemen.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Werkelijk een schitterende foto Ed.
    Echt een knap staaltje vakmanschap.
    Liefs, Helma

  2. Heel mooi Edward, de hand met levervlekken ontroert me! Een foto met een verhaal!

  3. mooi en ja de taal van bloemen begrijpt iedereen

  4. Fantastische foto

  5. Bijzonder knap

  6. Edward bloemen houden van mensen en jij brengt ze ons:-) Dank je wel
    Prachtige foto

  7. Ja, bloemen hebben een duidelijke taal, maar hopelijk brengen ze meer een lach dan een traan! Knappe foto, Edward! Ik wens je nog een fijne avond.
    Lieve groetjes, Heidi

  8. Prachtig!

  9. Prachtig zoals de bloem hier wordt gepresenteerd Edward. Sterke foto

  10. Helemaal waar, wie kan er nou zonder bloemen? Nou ja, ik ken wel iemand hoor 😉

  11. zo is het maar net en een prachtige compositie.

  12. Mooi Edward. Het wit prachtig doortekend ook.

  13. de taal van bloemen is net zo mooi als die van dieren Edward en ook niet mis te verstaan,
    je foto is in een woord prachtig

  14. Creatieve foto!

  15. Prachtig Edward, je kunt er een kaart van maken. De tekst had ik nog nooit gehoord, maar het maakt met de foto één geheel.

  16. A laugh or a tear…sending you hugs and best wishes, Edward.

  17. Prachtig Edward!

  18. Ontroerend die hand op je foto met een mooie gerbera 🙂
    Ook een mooi gedicht…
    Zou een mooie geweest zijn voor moederdag 😉
    groetjes

  19. Bijzondere sfeer in de foto Edward.

  20. Een prachtige opname broertje, en wat komt die hand mij bekend voor 😉 Zonder bloemen is het leven een stuk onaangenamer, morgen moet ik naar de crematie van mijn buurvrouw, en daar komen ook veel bloemen aan te pas, maar ik heb ze liever nu ik nog leef. Een heel dikke kus van je zus Ann.

  21. Hele mooie véélzeggende foto
    En waarom ik aan een begrafenis/crematie moet denken weet ik niet !!

  22. mooi Edward, ontroerend zelfs.

  23. Mooi vastgelegd!

  24. Schitterend Edward in een woord prachtig en helemaal waar !

  25. Bloemen, altijd mooi!

  26. Schoontje !
    Lie(f)s.

  27. Mooi Edward Groet vanaf Crancanaria hemel is strak blauw 23 gr

  28. Voorbeeld hoe het moet Edward mooi Grts

  29. Wat prachtig Edward 🌼

  30. wat een prachtige compositie Edward

    knap werk !

    groeten

  31. Bloementaal zeg het met bloemen…
    🌸🌺🌹🌷🌼🌻💐

  32. Wat een ‘beeldende’ foto, heel mooi vastgelegd …

  33. mooi!

  34. Ik zet meestal een vaasje over de bloemen, anders wordt het zo een kabaal in huis.

Geef een reactie

