30 gedachten over “Stevig vast.

  1. Het bloggen schiet me wat tekort, maar je zal wel begrijpen waarom 😉 Ik haal het wel geleidelijk aan in… Het grijs van de moer is een mooi combinatie met het roest! Je hebt het prachtig vastgelegd, Edward!
    Fijne avond groetjes, Heidi

    Like

  2. Die fascinatie herken ik wel….. ik zag ooit een bruidsreportage van een koppel die gemaakt was op een autokerkhof… niet een locatie die je als eerste te binnen schiet maar voor een creatieve fotograaf wel een prachtige uitdaging…. het was een schitterende reportage, zo anders dan het gebruikelijke

    Jouw foto’s zijn ook prachtig, je gaat je afvragen wat de oorzaak van het vastzitten is…. de techniek of toch die roest

    Like

  3. Roest is altijd een mooi foto-onderwerp, als je goed kijkt zitten er zoveel verschillende tinten in! Bijna jammer dat er zulke mooie schone moeren op zitten 😉

    Like

  4. Ik kan me dat wel voorstellen Edward.Er was een oudijzerhandelaar in Rotterdam en op dat terrein lag een berg van zeker 2 meter hoog van louter roest. Ik vond dat ook prachtig. Je foto.s zijn weer super Edward.

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.