Stress   31 comments

Stress hebben, is niet goed voor je.
Deze man heeft er blijkbaar geen last van.

No stress (1)                  No stress (2)

Posted 16 mei 2017 by Edward McDunn in Mijn fotoblogs

31 responses to “Stress

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jouw alziend oog ontgaat ook niks he, Edward… πŸ™‚ Het is kunst- en kleurrijk en leuk voor de fotograaf om in beeld te brengen, wat je heel goed gelukt is, mooie foto’s! Op zich, vind ik het wel mooi en kunstig! maar zelf zou ik nooit een tattoo laten zetten en een enkele en of kleine tattoo vind ik nog mooi maar niet een hele arm of lichaam vol, dat vind ik persoonlijk erover! Te is teveel!
    Fijne zondagsgroetjes, Heidi

  2. Hihi…… zal voor mij momenteel ook wel wat zijn “geen stress”…………..
    Mooie kleurrijke afbeeldingen Ed en wat leuk dat je deze mocht fotograferen!
    Lieve groetjes, Helma

  3. dat is een waar levenswerk zo te zien.

  4. heb niks met tatoos maar dit is wel mooi gedaanecht vakwerk

    maar de fotograaf heeft ook vakwerk geleverd mooie witbalans en netjes belicht

  5. Ongelofelijk: het lijkt wel behang, hΓ¨? Ik vind het superfoto’s! Dat je sowieso ziet staan dat er “no stress” staat, vind ik al bijzonder. Ik zou daar overheen kijken…. Er staat ongetwijfeld een heel verhaal op de arm maar ik kan het niet lezen (-:
    Lieve groet.

  6. Wat mooi gedaan! En ook vastgelegd ☺

  7. Een levend schilderij. Heel intrigerend maar zelf hou ik m’n vel liever clean πŸ™‚

  8. Heel creatief werk dat tatoeΓ«ren maar ik vind het afschuwelijk als ik er iemand mee zie Edward.

  9. Hoe zal dit er uitzien als ie 85 is? Dan te bedenken dat tatoeage in de mode is en… niets veranderlijker dan mode! πŸ˜€
    Goed gezien Edward en gefliepst!

  10. Waaaauw…wat een armen !!

  11. Wat een oog voor detail! No stress midden de chaos. Prachtig!

  12. Knappe foto’s, Edward !
    Lie(f)s.

    liesonderweg
  13. Het zijn mooie foto’s maar heel eerlijk ben ik niet zo van de tatoes dus…..

  14. Mooie foto’s!

  15. Zou dat de oplossing zijn Edward. Het is wel helemaal in tegenwoordig de tijd dat je het onder je mouwen moest verstoppen lijkt voorbij. Maar toch..ik neem wel een wijntje ik heb een hekel aan naalden haha wat super dat je de kans kreeg om deze mooie foto.s te maken zeg !!

  16. dat heb je knap gespot Edward…

    tatoeages zijn wel niet aan mij besteed

    ik zou er stress van krijgen

    groeten

  17. No stress is good! πŸ™‚

  18. πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„. Ik hou er niet van maar fotogeniek is het wel.

  19. heeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht voor je πŸ™‚ leuk die tatoo ’s bij hem, gelukkig niet bij mij πŸ™‚ prachtige foto’s edward

  20. Blijkbaar niet
    Je hebt blijkbaar een goede telelens

  21. Geweldig broertje, bij een ander vind ik het wel mooi om te zien, maar heb nooit de moed op kunnen brengen πŸ˜‰ Volgens mij was ik dan erg stressig geworden, deze stoere man geeft wel aan dat hij het niet zo erg vond. Knap gezien en op de foto gezet. Een heel dikke kus van je zus Ann.

  22. Ben jij dat even van dichtbij gaan bekijken :-)!

  23. Je hebt het goed bekeken…maar als je het zo moet benadrukken zal er wel stress geweest zijn. Groetjes

  24. Geweldig!

  25. Wat een oog voor detail! Ik snapte eerst de link niet tot ik de 2e foto zag πŸ˜€

  26. Het zetten van de tattoo zal hem wellicht wel stress hebben opgeleverd vooral op de plek van het bordje bij de elleboog, zal pijnlijk zijn geweest!

  27. Ik moet er niet aan denken om een tatoe te nemen…..

  28. Blijkbaar niet zo te zien !! Grts

  29. Hoewel ik de kunst respecteer, gruwel ik nog steeds van tatoeages 😭😭😭

  30. Deze man heeft geen stress. Blij voor hem. Hij zit helemaal onder tatoes. Mooie foto’s.

Geef een reactie

