Aan het strand

Ook in oktober kan je heerlijk aan het strand vertoeven.

Aan het strand

Het is wel eerst even zwoegen door het zand, maar je moet er wat voor over hebben.

Aan het strand (1)

Je kunt er ook een vlieger oplaten.

Aan het strand (3)

Maar wanneer er veel wind staat, moet je dat wel samen doen.

Aan het strand (2)

Of wandelen met je hond langs de vloedlijn, die vind dat prachtig.

Aan het strand (4)

Tja, dit vind ik dan weer jammer!!

Aan het strand (6)

36 gedachten over “Aan het strand

  1. Ook vandaag was weer zo een heerlijke dag om eens lekker uit te waaien op het strand aan zee πŸ™‚ Toch ben ik lekker binnen gebleven, maar ook zo kan ik van het mooie weer genieten… Mooie foto’s en ja altijd spijtig van het zwerfvuil dat je op de stranden aantreft! Met zo een parachute is het maar best dat iemand je stevig vasthoud, anders vlieg je zo de lucht in πŸ˜€ πŸ˜‰
    Fijne genietgroetjes, Heidi

    Like

  2. Leuk, dat gezwoeg tegen het duin op, ik voel het in mijn kuiten! πŸ˜€ Foto 3 van de vlieger vind ik top, heel fraai gefliepst. Tja, troep achterlaten op straat, of het strand, schijnt heel gewoon te zijn! 😦
    Mooie serie Eduardo!

    Like

  3. Prachtige natuurgetrouwe reeks, spijtig van de rommel die sommigen achterlaten, misschien komt er wel een mentaliteitsverandering, we hopen het althans.

    Like

  4. Mooie foto’s heb ooit ook een gevliegerd, hield hem echt niet alleen was nog een grotere trouwens…… wel leuk om te doen. Ja dat plastic heel zonde dat mensen zo vreselijk slordig daarmee zijn.

    Like

  5. Weer een mooie reeks Edward !juist om deze tijd van het jaar vond ik het altijd zo heerlijk aan het strand toen ik nog in zeeland woonde vaak prachtige luchten en niet meer druk met vakantiegangers.

    Like

  6. Vindt het wel eens jammer dat ik niet dichter bij de kust woon om eens even uit te waaien. Ik beperk mij dan vaak tot het IJsselmeer Edward. Je foto’s laten zien dat er altijd wel iets valt te fotograferen langs de kustlijn. Fijne serie

    Like

  7. Een heel mooie reeks foto’s broertje, ik ben met je mee gewandeld en het was heerlijk πŸ˜‰ Jammer van de troep die er meestal wel is, maar dat is overal hetzelfde liedje. Mandy zou het helemaal fantastisch hebben gevonden, zoveel hondenvriendjes op het strand. Een heel dikke kus van je zus Ann.

    Like

  8. heerlijk edward, mijn jongens vinden het ook een groot feest weet je, zo fijn, lekker languit op het strand, gaan in de golven, jammer dat ik er zo ver vandaan woon πŸ™‚
    prachtige serie foto’s.

    Like

  9. Ja heerlijk met de hond…helaas die hebben we niet meer πŸ˜‰
    Maar met de kleinkinderen daar rond struinen is ook altijd leuk haha
    Ja er ligt wat troep hΓ¨ …jij maakt er een foto van ik zou het oprapen πŸ™‚
    Groetjes

    Like

  10. Heerlijk wezen wandelen Edward. Het is oktober. Wie weet het is zo weer november. Mensen wandelen graag op de strand. En ook door de duinen lopen. Leuke foto’s heb je gemaakt. Zandvoort is ook regelmatig druk aan de strand. Vijfde foto is prachtig om te zien. Fijne dag.

    Like

  11. Zit hier tussen Maas en Waal maar zie ik het strand dan proef ik de zilte zee en zou er wel een paar uurtjes willen uitwaaien Edward.
    Groetje , Ria

    Like

  12. heerlijk lekker wandelen op het strand, voor ons is het Noordzeestrand een paar uur rijden, dus wordt het bos of hei op zoek naar een wolf………………..

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.