30 gedachten over “Fijn!

  1. Ja, wat wil je ook nog meer zeg! Een prachtige bloem, genoeg nectar en ook nog heel mooi weer 🙂 😀 Hele mooie foto’s Ed.
    Lieve groetjes, Helma

    Like

  2. schitterend Edward… die kleine creatuurtjes zijn zo belangrijk voor de natuur en dus ook de mens… en tja zo mooi vast kunnen leggen is wel een cadeautje.

    Like

  3. Hoi Edward,

    nou en of!
    Ik houd van bijen en hommels.
    Daarom heb ik hier in de tuin nogal wat bloemen, die ze lokken: ik laat altijd heel veel springbalsemienen staan voor de hommels en het leverkruid voor de bijen en dan nog wat los spul…
    Heerlijk!
    Oogjes dicht en luisteren maar naar het gezoem!
    (Moet de zon wel gaan schijnen!)

    groetjes van Marlou

    Like

  4. Ja, het is kennelijk heel fijn om (aard-)hommel te zijn in mijn tuintje. Ze hebben hier een flink hol in de grond en er wordt af en aan gevlogen. Soms vliegen de gaande en komende bijna tegen elkaar. Er valt dan ook het nodige te snoepen.
    Maar zo mooi als jij krijg ik ze niet op de foto. Het gaat hier allemaal veel te snel.

    Like

  5. Ze staan er allebei schitterend op Edward.. wauw! En goed ze te zien hè.. hoewel ik niet zo van insecten hou, kan ik deze wel hebben. Ze prikken nauwelijksen vallen je ook niet alstig als je eens gezellig op een terrasje zit.. daar zijn ze meestal te druk voor. Wéspen daarentegen..!

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.