24 gedachten over “Rozenbottels

  1. Ha die Edward,

    rozebottels!
    Die moesten we vroeger altijd plukken en dan maakte mijn moeder er jam van. Heerlijk!
    Voor haar wel veel werk, maar ze deed het graag.

    Nu laat ik ze voor de vogeltjes hangen…

    dagdag!
    groetjes van Marlou

    .

    Like

  2. Wij hebben een klimroos die er af en toe nog een bloemetje uitperst. Rozenbottels zijn zo mooi! Vroeger deed ik ze in een bloemstuk. De klimroos zit boordevol bottels en daar maken veel vogels gebruik van. Heel mooie foto, die felle kleuren, daar hou ik van.
    Dag Edje ♥

    Like

  3. heerlijk Edward, ik peuter er weleens een open en eet het vruchtvlees dan, maar ik heb nog liever dat de vogels ze eten die zijn er ook zot van, als het een beetje gevroren heeft

    Like

  4. Aan alle rozenstruiken in het openbare groen zitten er veel, maar ik heb er nooit bij stilgestaan die te ‘oogsten’.. tót ik eens een Turks echtpaar daarmee bezig zag..! Wij zijn dat niet gewoon hè.. kopen eerder rozenbotteljam in de winkel..! En het is toch eigenlijk zonde om het allemaal maar te laten verdrogen of rotten..!

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.