34 gedachten over “Goed werk

  1. Goede middag Edward, ik zag die gele helicopter gister ook weer vliegen toen ik een eindje aan het wandelen was. Ik krijg er altijd een akelig gevoel van, want je weet dat er dan iemand in de narigheid zit.

    Like

  2. Mooie foto zie hem ook regelmatig overvliegen altijd blij als ie doorvliegt. Ook een paar keer heel dichtbij geland blijft een fascinerend gezicht maar ik hou van helikopters……..

    Like

  3. Kwam die zó dicht langs jouw balkon Edward? Dat zal een herrie geweest zijn..! 😉
    Aangezien wij hier heel dicht bij diverse rijkswegen én ziekenhuizen wonen, komen er hier ook héél geregeld over.. maar nooit zo dichtbij..! 🙂

    Like

  4. Gelukkig zijn er mensen die dat werk doen,ze redden levens.Overal tegen zal wel altijd hebben bestaan.In deze tijd is dat wel heel duidelijk geworden.Erg vind ik dat.

    Like

  5. Edward ik hoop er ook nooit in te komen. Heel goed dat ze er zijn, en hoop ook dat ze in hun goede noodzakelijke werk verschoond mogen blijven van geweld.

    Like

  6. Inderdaad!!

    Dankzij de op-wielen-versie en de locatie kan ik hier reageren… zoals je weet

    Iemand die zulke mensen tegenwerkt moet mij niet voor de wielen lopen …. belachelijk hoe onze roverheid blijft falen hulpverleners te steunen / beschermen

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.