Olifantenparade

In sommige steden, wordt er wel eens een
Olifantenparade gehouden, een kleurrijk schouwspel.
Dat zijn hele grote, maar ze zijn er ook met afmeting van 30cm.
Eéntje daarvan staat bij mij, Iro,Iro.

Een creatie van Edith Rollinger-Simon,
ze worden met de hand beschilderd.

Die van mij, heb ik Ollie genoemd.


34 gedachten over “Olifantenparade

  1. Ha Edward,

    olifanten!
    Ik heb ze jarenlang gespaard en ben er gek op.
    Het werd echter wat veel en op een paar na heb ik de meeste weggegeven.

    Deze zou ik houden: wat een beauty

    Mrgen begin ik weer met bloggen!
    groetjes van Marlou

    Like

  2. Ha de hond van mijn nichtje heet ook zo 🙂
    Mooi om in je bezit te hebben Edward.
    Fijne jaarwisseling

    ┏┓┏┓┊┊┊┊┊┊┊┊┊┊┊┊┊┊
    ┃┗┛┣━━┳━━┳━━┳┓┏┓┊┊
    ┃┛┗┃╭╮┃┛┛┃┗┗┃╰┛┃20
    ┃╰╯┃┗┛┃╰╯┃╰╯┣━╮┃┊┊
    ┃┏┓┃┏┓┃┏━┫┏┳┻━╯┃22
    ┗┛┗┻┛┗┻┛┊┗┛┗━━━╯┊┊

    Like

  3. Wat een leukerd met een gezellige naam! Prachtig fantje! 🐘
    Dit jaar was de olifantenparade in Emmen, ook deels in Wildlands.
    Als kerstcadeautje kreeg ik ook een olifantje, een echt cadeautje!

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.