32 gedachten over “Verleiding

  1. Hoi Ed,
    de eerst foto vind ik sowieso heel knap gefootgrafeerd maar die tweede zou ik zo wel van het scherm willen halen hahahaha… Mjammie. Echt mooi op de plaat gezet πŸ™‚
    Lieve groetjes, Helma

    Like

  2. Ha Edward,

    haha… voor kersen kun je mij midden in de nacht wakker maken.
    En nu je het zegt: een goeie kersenbonbon mag er dan ook wel bij.
    Heerlijk!

    En overdag natuurlijk gezond met een appeltje.

    groetjes!

    Like

  3. ha die Edward
    dat heb je mooi in beeld gebracht , ik ben niet zo’n zoetekouw , maar ik moet 1maal terug thuis , veel verleidingen laten gaan , zal niet altijd makkelijk zijn , maar ik ga ervoor

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.